OUT THERE: Crimes of the Paranormal
OUT THERE: Crimes of the Paranormal takes you inside eight true crime cases with shocking encounters with the paranormal world - through eyewitness accounts, expert interviews, and all-new investigations. In each case, amidst an agonizing search for answers, one rumor emerges from the pack: something inhuman is afoot.