Jamesy a Malachy sú nadšení, keď im ich láskavý otec daruje dve kuriatka, o ktoré sa majú starať. Životy chlapcov sa však v tomto krátkom filme, ktorý sa odohráva počas vrcholiacich nepokojov v Severnom Írsku, čoskoro zmenia.