Policajný náčelník (Danny Glover) zistí, že mimozemské loviace monštrum zabíja zločincov a policajtov a on je jeho ďalší cieľ!
Danny Glover účinkuje v tomto vzrušujúcom pokračovaní ako policajný poručík, ktorý zápasí s hromadením znetvorených tiel, ktoré nájdu jeho dôstojníci. Ale miesto toho, aby to bola práca znepriatelených gangov, ako si najskôr myslel, tieto brutálne vraždy má na svedomí smrtiace, neviditeľné mimozemské monštrum. A teraz je predátor nielen v betónovej džungli Los Angeles, ale poručík je jeho ďalší cieľ!