22 vs. svet
Ešte pred udalosťami filmu štúdia Pixar Duša 22 odmietne ísť na svet. V pokuse o vzburu si získa päť nových duší a založí záškodnícky gang. Aktivita jej prívržencov však prináša neočakávané výsledky a jej zákerný plán nakoniec môže viesť k prekvapivému odhaleniu o zmysle života.