Harbor
Keď učiteľka angličtiny menom Adèle spontánne dovolí mladému pätnásťročnému migrantovi nastúpiť na trajekt do Anglicka spolu so svojou triedou, ani zďaleka si neuvedomuje význam svojho činu a jeho potenciálne následky pre celú posádku.