Les Bigorneaux
Tridsaťročná Zoé a jej otec, Guy, pracujú v bare v Brignogan-Plages. Ako barmanku a zároveň aj šéfku už Zoé unavuje, že nesie zodpovednosť za všetko a po predčasnej smrti jej mamy musí byť Guyovi oporou. V jedno ráno jej príde nevoľno a chytí závraty, čo naruší jej dennú rutinu. Obáva sa, že by mohla byť tehotná, no gynekológ jej oznámi, že má úplne iný problém.
V Brignogan-Plages pracuje tridsaťročná Zoé aj so svojím otcom Guyom v bare Morské plody. Ako barmanku a zároveň aj šéfku ju už unavuje, že nesie zodpovednosť za všetko a po predčasnej smrti jej mamy musí byť Guyovi oporou. V jedno ráno príde Zoé nevoľno a chytí závraty, čo naruší jej dennú rutinu. Obáva sa, že by mohla byť tehotná, no na gynekológii jej povedia, že má úplne iný problém.