Love at First Sight
Jeden deň v živote 70-ročného Arthura, ktorý sa zamiluje do svojej krásnej spolubývajúcej Ruth. Tento zdanlivo jednoduchý ľúbostný príbeh humorne vyústi do úžasne trpkého záveru.