Love is Blind
Klasický milostný trojuholník po novom. Alice sa ocitne v neľahkej emočnej situácii: snaží sa balansovať medzi naprávaním manželstva s kajúcnym mužom a zároveň dostať svojho milenca preč z ich domu.
Film zobrazuje Alice v momente, kedy po zapieraní predsa len podľahne vášni v náruživom objatí svojho mladého milenca. Jej manžel James sa vráti z práce domov skôr, chce si u nej totiž vyžehliť svoju nedávnu neveru a to, že v poslednom čase nevenoval ich manželstvu dostatok pozornosti. Alice sa ocitne v neľahkej emočnej situácii: zmieta ňou vina za neveru, James jej zároveň ponúka uzmierenie a ešte pri tom pomáha svojmu milencovi utiecť.