Machine Gun Kelly: Ružový život
Film „Machine Gun Kelly's Life in Pink“ odhaľuje tvrdú realitu a tlaky na rockovú hviezdu pri tom, ako stúpa na vrchol. Tento dokument vás ponorí do života Machine Gun Kellyho a mapuje tvorbu albumu „Tickets to My Downfall“. Tento zákulisný pohľad do chaotického sveta jeho raketového úspechu vás zavedie ďalej ako na červený koberec, aby ste boli svedkami, ako Machine Gun Kelly zápasí s duševným zdravím, snaží sa prekonať traumu z detstva a zasvätiť svoj život tomu, aby bol dobrým otcom.
Film „Machine Gun Kelly's Life in Pink“ odhaľuje tvrdú realitu a tlaky na rockovú hviezdu pri tom, ako stúpa na vrchol. Tento dokument vás ponorí do života Machine Gun Kellyho tak, ako keby ste boli muchou na stene a pozorovali vznik albumu „Tickets to My Downfall“ i životné momenty, ktoré viedli k jeho ďalšiemu štúdiovému albumu „Mainstream Sellout“. Tento zákulisný pohľad do chaotického sveta jeho raketového úspechu vás zavedie ďalej ako na červený koberec, aby ste boli svedkami, ako Machine Gun Kelly zápasí s duševným zdravím, snaží sa prekonať traumu z detstva a zasvätiť svoj život tomu, aby bol dobrým otcom. „Machine Gun Kelly's Life in Pink“ je portrétom, ktorý vnesie chápavejší pohľad na veľmi kontroverznú postavu.