PORTRAITS DE VOYAGE : DORDOGNE - La Dordogne en radeau
Dvaja mladíci si postavia plavidlo na splav rieky Dordogne na juhozápade Francúzska, oblasti ponúkajúcej množstvo úžasných adrenalínových zážitkov. Cestovatelia sa nakoniec nechajú očariť divočinou.