Učiteľka lásky
Herec Frank Copper, ktorý padá na dno, sa zoznámi so športovou agentkou Mali Watersovou, ktorá žije len pre prítomnosť. Ťahá ich to k sebe v tej najnevhodnejšej chvíli, keď Mali čelí vlastnej smrteľnosti, a tak sa musia naučiť milovať a žiť v prítomnom okamihu.