O Popoluške
Odborník z NASA požiada Waltera o pomoc pri hľadaní druhej červenej lodičky, ktorú v bare nechala istá žena.
Odborník z NASA požiada Waltera o pomoc pri hľadaní druhej červenej lodičky, ktorú v bare nechala istá žena. Walter použije lodičku ako prvú stopu na nájdenie neznámej ženy, no popri tom odhalí jej šokujúce tajomstvo, v dôsledku čoho je ohrozený jeho vlastný život. Willa odhalí temné tajomstvo Leovej rodiny, no keď sa snaží udobriť si ho, dostane sa do ešte väčšieho problému so zákonom.