Balíček
Odkedy Wulan a jej rodina dostanú záhadnú "zásielku" v podobe hučiaceho zvuku o polnoci a mŕtvoly lasice posiatej červami, ich život už nikdy nie je rovnaký. V Bogore Esa bezmocne sleduje, ako pána Bondana, jeho otca, terorizuje neviditeľná bytosť. Súvisia tieto dve udalosti?
Jednu noc Wulan zobudí hluk na streche. Nasledujúce ráno tam nájde mŕtvolu lasice, ktorá je plná červov. Tento sled udalostí odštartuje zmeny vo Wulan a jej bohatej, modernej a harmonickej rodine. Wisnu, Wulanin mladší brat, má podozrenie, že ich rodina je prekliata, k čomu je Wulan skeptická. Medzitým je pani Astuti, Wulanina matka, zdrvená Wulaninou odvolanou svadbou, ktorá sa konala niekoľko mesiacov pred týmto príbehom. Keď si to Wulan uvedomí, cíti sa vinná. Vďaka jej otcovi, pánovi Ahmadovi, sa jej však podarí ju utešiť. Medzitým v Bogore Esa bezmocne sleduje, ako na pána Bondana útočí neviditeľná bytosť. Existuje nejaká súvislosť medzi tým, čo sa stalo Esovi a Wulan?