A Glimpse
Dvaja neznámi sa náhodne stretnú v jednej londýnskej kaviarni a začne sa medzi nimi rozvíjať vzťah. Flirtujú a rozprávajú sa o svojej možnej budúcnosti, ktorá sa pred ich očami práve odohráva.