Robin Hood
Sam uzavrie dohodu so Schäferom, afronemeckým kráľom drážďanského podsvetia. Yvonne odhalí ďalšie informácie o záhadnej smrti Samovho otca, ale je zdesená po tom, čo Sam navštívi údajného vraha. Medzi Samom a Alexovou bandou nastane roztržka, lebo nie všetci súhlasia s tým, čo od nich Schäfer žiada. Sam sa postaví na Schäferovu stranu a veci rýchlo eskalujú a vyvrcholia tým, že niekto príde o život.
Alphe sa nedarí. Najslabší členovia spoločnosti nemajú peniaze na zaplatenie ochrany a Sam a Alex začínajú byť zúfalí. Aby naštartoval obchod, Sam uzavrie dohodu s diablom a nadviaže zlovestné priateľstvo s afronemeckým kolegom Schäferom, kráľom drážďanského podzemia. Yvonne odhalí ďalšie informácie o záhadnej smrti Samovho otca, ale je zdesená po tom, čo Sam navštívi údajného vraha. Medzi Samom a Alexovou bandou nastane roztržka, lebo nie všetci súhlasia s tým, čo od nich Schäfer žiada. Sam sa postaví na Schäferovu stranu a veci rýchlo eskalujú a vyvrcholia tým, že niekto príde o život. Sam sa rozhodne opustiť krajinu.