Pyramid, The (Feature) (2014)
Tím archeológov objaví v egyptskej púšti pyramídu, ale keď odhalia jej desivé tajomstvá, uvedomia si, že ich neúprosne prenasleduje staroveké zlo.
Odveké zázraky sveta už dávno prekliali objaviteľov, ktorí sa odvážili odhaliť ich tajomstvá. Tím archeológov však dostane viac, než očakával, keď objaví stratenú pyramídu v egyptskej púšti. Keď začnú odhaľovať jej desivé tajomstvá, uvedomia si, že ich neúprosne prenasleduje staroveké zlo, ktoré je strašnejšie než čokoľvek, čo si dokázali predstaviť.