Nepríjemnosti v štvrti
Tím zo stanice 118 sa ponáhľa zachrániť muža zaseknutého pod terénnym vozidlom a garážovú skupinu, ktorá to s rockovou hudbou prehnala. Michael si s pomocou Bobbyho a Atheny nainštaluje nové „okno do dvora“, a keď si všimne čudné správanie v neďalekom byte, premení sa na amatérskeho detektíva. Medzitým sa nečakane objaví Henina mama a oznámi, že sa sťahuje do L. A., a Buckov opätovný vstup do randenia sa skončí katastrofou.