Zbraň ako jediné riešenie
Keď do trezoru vstúpi záhadná žena, tím našich hrdinov nevie zistiť, kto to je a ku komu je lojálna. Medzitým sa Alex musí zmieriť so svojimi zložitými pocitmi v okamihu, keď sa ocitne v zložitej situácii. Dokáže sa tím našich hrdinov vyrovnať s tým, čo možno odhalí?