Aaron Carter: Malý popový princ
ABC News sa podrobne pozrie na život popového speváka Aarona Cartera, ktorý sa stal stálicou na popovej scéne na začiatku nového milénia. Ako detská hviezda koncertoval po celom svete s hitmi ako „I Want Candy“ a vyslúžil si od Michaela Jacksona titul „Malý popový princ“. O pár rokov neskôr začal mať Carter problémy s duševným zdravím, ktoré vyvrcholili jeho smrťou v roku 2022.
Dokumentárny špeciál Aaron Carter: Malý popový princ sa podrobne pozrie na život popového speváka Aarona Cartera, ktorý sa stal stálicou na popovej scéne na začiatku nového milénia. Ako detská hviezda koncertoval po celom svete s úspešnými hitmi ako „I Want Candy“ a vyslúžil si od Michaela Jacksona titul „Malý popový princ“. Pár rokov po jeho vzostupe k sláve začal mať Carter problémy s duševným zdravím, zažíval rodinnú drámu a zápasil so závislosťou, ktorá vyvrcholila jeho predčasnou smrťou v novembri v roku 2022.