Adam DeVine
Komik Adam DeVine navštevuje mesto, v ktorom vyrastal, a spomína pri tom na tragickú nehodu z detstva, ktorá predurčila jeho budúcnosť. Po tom, ako získal druhú šancu na život, sníval tento herec o živote komika. V kruhu svojej rodiny, priateľov a kolegov rozpráva príbehy o tom, ako mu jeho optimistický duch dodal odvahu napredovať na ceste za úspechom aj napriek neustálym odmietnutiam.
Vtipkár Adam DeVine navštevuje svoje milované rodné mesto Omahu a vracia sa na miesto nehody, ktorá navždy zmenila jeho život, keď mal len 11 rokov. Keď sa Adam znova naučil chodiť, začal veriť, že všetko je možné, ak sa naozaj snažíte. Vďaka svojej druhej šanci na život sa rozhodol ísť si za svojím snom stať sa komikom. Na svojej ceste naprieč spomienkami si tento herec z filmu Ladíme! spomína na svojho stredoškolského učiteľa divadla, ktorý v neho veril od samého začiatku a prebudil v ňom sebavedomie potrebné na to, aby sa dostal do Hollywoodu. Spoločne so svojimi kolegami zo seriálu Workaholics, priateľmi a rodinou Adam vysvetľuje, ako dokázal byť verný sám sebe a stať sa uznávanou hviezdou komédie.