Aftershock
Addison sa usadí v novom živote potom, čo sa rozhodla medzi Jakeom a Samom. Violet sa obáva najhoršieho, keď sa Pete nedostaví na súdne pojednávanie. Charlotte prisahá Cooperovi mlčanlivosť, keď dostane šokujúcu správu.
Addison sa usadí v novom živote potom, čo sa rozhodla medzi Jakeom a Samom. Violet sa obáva najhoršieho, keď sa Pete nedostaví na predbežné súdne pojednávanie. Charlotte prisahá Cooperovi mlčanlivosť, keď dostane šokujúcu správu. Medzitým Amelia oslavuje rok triezvosti a Sheldon obnoví románik so svojou bývalou manželkou v premiére šiestej sezóny seriálu „Private Practice“.