Ako sa natáčal Hawkeye
Pridajte sa k Jeremymu Rennerovi, Hailee Steinfeldovej, Florence Pughovej a Vincentovi D’Onofriovi, ktorí odhalia, ako bol navrhnutý a vytvorený seriál Hawkeye z dielne Marvel Studios. Zistite, čo bolo potrebné na to, aby mal seriál strhujúci charakter, a objavte, ako sa v tomto šesťdielnom seriáli podarilo oživiť kultové postavy z komiksov Marvel Comics, ako je Kate Bishopová.
Pridajte sa k Jeremymu Rennerovi, Hailee Steinfeldovej, Florence Pughovej a Vincentovi D’Onofriovi, ktorí odhalia, ako bol navrhnutý a vytvorený seriál Hawkeye z dielne Marvel Studios. Vypočujte si, ako sa projekt pôvodne plánoval ako celovečerný film, až kým si filmári neuvedomili, že film by sa im nepodarilo vtesnať do takého obmedzeného času. Vypočujte si, ako Jeremy Renner hovorí o tom, že aj keď v rámci sveta Marvel desať rokov stvárňoval Clinta Bartona, dokázal vďaka seriálu objaviť a preskúmať nové rozmery tejto postavy. Zistite, ako sa postavy z komiksov Marvel, ako je Kate Bishopová, Swordsman, Tracksuit Mafia a dokonca Pizza pes, prispôsobili na tento šesťdielny seriál a oživili v ňom. Pozrite si, ako sa otvorí opona muzikálu „Rogers: The Musical“ a odhalí obrovské množstvo práce, ktoré sa skrýva za zábavnými tanečnými kúskami. Spoznajte Alaqu Coxovovú, ktorá je v skutočnosti nepočujúca a napriek tomu, že nikdy predtým nehrala v žiadnom filme, podala ohromujúci výkon ako jedna z hlavných antagonistiek sezóny, Maya Lopezová. Navštívte scénu seriálu „Hawkeye“ a zistite, čo bolo potrebné na to, aby ste z neho mali strhujúci zážitok. Zistite aj, čo viedlo k prekvapujúcemu začleneniu postavy D’Onofria z filmu Daredevil. Toto všetko a oveľa viac čaká na divákov vo filme „ASSEMBLED: Ako sa natáčal Hawkeye.“