Ako sa natáčal Loki
Loki prezrádza, ako vznikal seriál o hlavnom zloduchovi MCU. V komentári Toma Hiddlestona sa zamyslíme nad cestou herca a postavy. Získame poznatky od režisérky Kate Herron, obsadenia a celého tímu, ktorý sa vrhol do budovania oslnivého sveta Lokiho.