Ďaleko za obzorom
Zradený blízkym spojencom skončí Kanata v zajatí. Aby toho nebolo málo, medzi členmi Ideálu nájde ďalších dvoch zo svojich priateľov. Posledným klincom do rakvy je Weisheitovo šokujúce odhalenie o minulosti.
Zradený blízkym spojencom skončí Kanata v zajatí. Aby toho nebolo málo, medzi členmi Ideálu nájde ďalších dvoch zo svojich priateľov. Posledným klincom do rakvy je Weisheitovo šokujúce odhalenie o minulosti nasledované rozkazom, aby sa jeho prívrženci Kanatu zbavili. Šanca na útek je naozaj mizivá.