Jednej noci v takmer prázdnom londýnskom paneláku sa Adam náhodne stretne so svojím záhadným susedom Harrym, ktorý naruší rytmus jeho každodenného života. Ako sa zbližujú, Adama to ťahá späť do domu jeho detstva. Ukáže sa, že tu žijú jeho dávno mŕtvi rodičia a obaja vyzerajú rovnako starí ako v deň, keď pred viac ako tridsiatimi rokmi zomreli.