Ant-Man a Wasp
Scott Lang zápasí z rozhodnutiami ako superhrdina a ako otec. Pokúša sa zosúladiť svoj domáci život so zodpovednosťami Ant-Mana a je postavený pred novú, naliehavú úlohu, a tak si musí opäť obliecť superhrdinský oblek a bojovať po boku Wasp.