Apibeurzde
Štyridsaťročný Pascal je rozvedený. Dnes má jeho milovaný syn narodeniny, no Pascal preňho ešte nemá darček. S pár pencami v jednom vrecku a láskou a odhodlanosťou v druhom naskočí na moped a aj so psom vyrazí na púť za darčekom. Séria nečakaných udalostí premení jeho deň na ozajstný maratón.