Tvárou v tvár
Chase dá Bree jeden typ kybermasky, aby si z Adama vystrelila a predstierala, že je riaditeľka Perryová. Žartík funguje dokonale, ale plášť sa pokazí a Bree si ho nemôže vyzliecť.