Baggage Claim (Feature) (2013)
Letuška Montana Mooreová (Paula Patton) pri hľadaní toho pravého precestuje viac ako 30 000 míľ a čelí nespočetným komickým stretnutiam, keď sa snaží zasnúbiť pred svadbou svojej najmladšej sestry.
Paula Patton vedie hviezdne obsadenie v tejto prvotriednej komédii, ktorá vás rozosmeje a rozbúši vaše srdce! Letuška Montana Mooreová (Patton) je inteligentná, sexy a už ju nebaví byť sama. Je rozhodnutá zasnúbiť sa ešte pred svadbou svojej sestry, takže na nadviazanie vzťahu jej zostáva len 30 dní. Našťastie jej kamarátky vymysleli plán, ktorý má Montane pomôcť získať... dokonalého muža!