Arktické kosatky
Bertie Gregory privedie svoj tím do divokej Antarktídy v snahe nájsť nepolapiteľné kosatky B1 s výnimočnou loveckou stratégiou.
Bertie so svojím tímom preplávajú neslávny Drakov prieliv, aby sa dostali na Antarktídu, kde sú svedkami ohromujúcej inteligencie a adaptability skupiny kosatiek typu B1. Tieto kosatky využívajú jedinečnú stratégiu pri lovení tuleňov, ktoré oddychujú na ľadovcoch. Bertie chce zistiť, prečo sa populácia kosatiek B1 zmenšuje, a natáča aj ďalšie prekvapivé spôsoby, ktorými lovia svoju korisť v rýchlo meniacom sa svete.