Bambi
Táto nadčasová klasika s úžasnou animáciou je obľúbeným filmom už celé generácie. Bambi sa vyberie so svojimi najlepšími priateľmi na dobrodružnú cestu, ktorá mu zmení život, aby preskúmal zázraky a výzvy lesa... a naplnil svoj osud stať sa princom lesa. Bambi je obľúbeným rodinným filmom plným humoru a emócii.