Skúška ohňom
Pancho Villa pod ochranou Francisca I. Madera vstúpi do mexickej revolúcie proti prezidentovi Porfiriovi Díazovi. Sebavedomie bývalého banditu na bojisku sa v Ciudad Juárez ukáže ako kľúčové.
Pancho Villa sa pod ochranou Francisca I. Madera pridáva k mexickej revolúcii proti diktatúre prezidenta Porfiria Díaza. Bývalý bandita, z ktorého sa stal vojak, preukáže svoje vodcovské schopnosti a vojenskú stratégiu a v bitke o Ciudad Juárez dosiahne svoje prvé veľké víťazstvo.