Beauty and the Beast: The Enchanted Christmas
Oslávte sviatky s filmom podľa klasiky od Disneyho. Pani Pottsová vyrozpráva príbeh ‚‚starší ako je sám čas‘‘ o Vianociach, ktoré takmer neboli – vďaka intrigánskemu skladateľovi Fortemu, ktorý je odhodlaný udržať Bellu a Zviera navždy od seba.
Oslávte najčarovnejší čas roku so špeciálnou edíciou tohto neodolateľného vianočného filmu podľa klasiky od Disneyho. Prežite zázrak vyrozprávaný pani Pottsovou v príbehu, ktorý je ‚‚starší ako sám čas‘‘ o Vianociach, ktoré takmer neboli – vďaka intrigánskemu skladateľovi Fortemu, ktorý je odhodlaný udržať Bellu a Zviera navždy od seba. Toto úchvatné dielo sa pýši nádhernými piesňami, pútavým vizuálom a bezodnou témou o nádeji, priateľstve a láske. Vaša rodina si môže po celý rok užiť nadčasové dielo Kráska a Zviera: Kúzelné Vianoce.