Zakliatie
Bree zatiahne Reeda do starej hry, v ktorej vytvárajú premyslené životné príbehy excentricky vyzerajúcich cudzincov. Gordon poverí scenáristov, aby pomohli Hannah dať sa dokopy so ženou, ktorá sa jej páči. Clay sa pokúsi napraviť veci s Jerrym. Zack chce pozvať kolegyňu na rande.