Poďme na to
V deň Aprilinej svadby sú všetci lekári zaujatí vlastnými problémami. Meredith a Cristina sa hádajú o ich výskume a kariére a Baileyová predostrie Benovi svoje pocity.
V deň Aprilinej svadby sú všetci lekári z kliniky Grace zaujatí vlastnými problémami. Meredith a Cristina sa hádajú o ich výskume a kariére a Baileyová predostrie Benovi, aké má pocity z toho, že sa Ben chce presťahovať späť do Seattlu. Shane sa dostane do riskantnej situácie. V zimnom finále tejto série kliniky Grace sa Derek prostredníctvom telefonátu dozvie niečo, čo mu zmení život.