Bono & The Edge A SORT OF HOMECOMING s Daveom Lettermanom
Bono a the Edge z U2 sa vracajú do Dublinu s Daveom Lettermanom. Spomínajú na svoju spoločnú minulosť ako kamaráti a hudobníci. Tento špeciál obsahuje doteraz nevidené zábery a rozhovory, v ktorých sa dozviete o ich procese skladania piesní a čo ich inšpirovalo pri tvorbe najväčších hitov. Tento film o jednom z najpozoruhodnejších priateľstiev v dejinách rokenrolu režíroval Morgan Neville.
Lockdown v roku 2020 strávili Bono a the Edge návratom k mnohým zo svojich ikonických piesní, ktoré nanovo ponahrávali pre súčasné publikum. Keď sa vynorili, Bono pozval Davea, aby ich v Dubline navštívil a zúčastnil sa na výnimočnej šou v budove Ambassador Cinema na O’Connellovej ulici. Tento koncertný film režírovaný Morganom Nevillom je cestovateľským dobrodružstvom a príbehom jedného z najpozoruhodnejších priateľstiev v dejinách rokenrolu.