Cars Toon: Heavy Metal Mater
Mater je rocková hviezda heavy metalovej kapely. Začínal v garážovej kapele a dostal sa na vrchol svojím hitom „Dad Gum“. Bleskový McQueen sa k nemu pridá na pódiu uprostred veľkého koncertu a zapíšu sa do dejín.