Cars Toon: Mater Private Eye
Mater je súkromný vyšetrovateľ, ktorý pracuje na prípade falšovaných pneumatík, keď sa do jeho života vráti Tia. Najme si Matera, aby našiel jej sestru Miu, ktorú uniesli. Mater pátra po indíciách a je blízko miesta zločinu. Poručík McQueen príde práve včas, aby pomohol dolapiť zločincov.