Cars Toon: Moon Mater
Mater je prvé odťahovacie vozidlo na Mesiaci. Jeho misia: Zachrániť Impalu XIII tým, že ho odtiahne a privedie späť na Zem. Pridá sa k nemu aj Bleskový McQueen a dostane sa im hrdinského privítania.