Hurikán v ringu
Nezabudnuteľný príbeh Rubina „Hurricane“ Cartera, hrdého, kedysi sľubného boxera nespravodlivo odsúdeného za brutálny zločin.
Nezabudnuteľný príbeh Rubina „Hurricane“ Cartera (celosvetovo spopularizovaný vďaka hitu Boba Dylana), hrdého, kedysi sľubného boxera nespravodlivo odsúdeného za brutálny zločin. Na dve desaťročia uväznený, ale určite nie zabudnutý, Carterovo posledné zrnko nádeje spočíva v neúnavnej snahe malej skupiny podporovateľov, ktorí tvrdohlavo odmietajú vzdať sa boja za jeho oslobodenie. Tento prelomový film s hviezdnym obsadením ukáže nielen víťazstvo šampióna, ale aj strhujúci triumf ľudského ducha.