Kto je bez viny…
Rodina Walkerovcov čelí napätej atmosfére a odhaleniu ďalších tajomstiev počas rodinného víkendového pobytu, ktorý dopadne vskutku katastrofálne.
V premiérovej epizóde tretej sezóny Kevin získa kľúče od dovolenkového domu svojho šéfa v Laguna Beach, kde sa k nemu pridá celá rodina na víkendový pobyt, počas ktorého dôjde k prezradeniu mnohých tajomstiev vrátane odhalenia existencie dávno strateného súrodenca, ľúbostného vzťahu Rebeccy a Justina, ako aj novinky, že Tommy chce vyhodiť Kevina z postu právnika firmy Ojai Foods.