Cena za slávu
Pohľad na desaťročie, keď sa naša fascinácia celebritami, škandálmi a klebetami stáva nebezpečnou posadnutosťou s tragickým koncom.
Pohľad na desaťročie, keď sa naša fascinácia celebritami, škandálmi a klebetami stáva nebezpečnou posadnutosťou. Rozmach nových kanálov, časopisov a webových stránok vytvára nevídanú túžbu po obsahu a žiadny príbeh nie je zakázaný. Keďže tlač preniká do súkromného života verejných osôb a paparazzi sledujú každý krok celebrít, je len otázkou času, kedy dôjde k tragédii.