Cililing a pirátska víla
Zo sveta Petra Pana prichádza Cililing a pirátska víla - veľkolepé dobrodružstvo o Zarine, bystrej a ambicióznej víle, ktorá je okúzlená nekonečnými možnosťami modrého čarovného prachu. Keď dostanú Zarinu jej bláznivé nápady do problémov, utečie zo sveta víl a pridá sa k pirátom z Lebečnej skaly, ktorí z nej urobia kapitánku na svojej lodi. Cililing a jej priatelia sa vydajú na dobrodružnú výpravu, aby ju našli a spoločne musia bojovať s bandou pirátov, vedenou stewardom Jamesom, ktorý bude čoskoro známy ako kapitán Hook. S Pirátskou vílou vás čaká zábava, smiech, kúzla a napätie.