Pekelná kuchyňa
Mestský upír v New Yorku unáša v noci obete a drží ich v podzemí kanalizačného systému. Reid zatiaľ vo väzení spraví rozhodnutie, ktoré ovplyvní jeho a ďalších spoluväzňov.