Zamilovaná
Po skúmaní zdroja jej nových schopností, Kamala a Bruno zisťujú, čo s nimi dokáže. Ale Kamalu rozptýli od superhrdinského tréningu, stretnutie s novým chalanom v škole, Kamranom. Svoje schopnosti si otestuje, keď bude čeliť nebezpečnej situácii, v ktorej ako jediná môže pomôcť.