Vláda más
Byť v gangu je na neľútostných bojiskách Botswany otázkou života alebo smrti. V jednote je sila, víťazstvo je však súdené iba tým, ktorí hrajú podľa pravidiel.
Byť v gangu znamená na neľútostných bojiskách Botswany všetko. V jednote je sila, víťazstvo je však súdené iba tým, ktorí hrajú podľa pravidiel gangu. Ako si zabezpečiť postavenie v dave a ako oň bojovať je otázkou života alebo smrti. A keď sa najväčšie gangy Afriky stretnú, prežijú iba tie so skutočnou mocou, inteligenciou a tímovou prácou.