Vianočná rozprávka
Rodičia detí uviaznu v snehovej búrke a Jessie musí pre deti nakúpiť vianočné darčeky, ozdobiť celý dom a vziať deti do nákupného centra za Santom, kde sa stretnú s nezbednými elfmi.