D3: The Mighty Ducks
Emilio Estevez a pôvodní Kačice sú späť v komédii s najpopulárnejším hokejovým tímom v histórii filmu! Potom, čo Kačice získajú štipendium na súkromnú školu, tréner Bombay (Estevez) oznámi, že sa s Hrami dobrej vôle presúva. Po príchode tímu do Eden Hall Academy zdedia trénera, ktorý sa ukáže ako ich nočná mora, keď zbaví Charlieho Conwaya (Joshua Jackson) pozície kapitána! Potom budú čeliť svojmu najťažšiemu rivalovi – 10-násobnému majstrovskému univerzitnému tímu!