Posledná večera
Pri hľadaní špecifického kulinárskeho jedla na oslavu výročia istých manželov objaví Walter šéfkuchára, ktorý pokrm pripravuje, a tiež zdroj jedinečnej údenej chuti lahôdky.
Pri hľadaní špecifického kulinárskeho jedla na oslavu výročia istých manželov objaví Walter šéfkuchára, ktorý pokrm pripravuje, a tiež zdroj jedinečnej údenej chuti lahôdky. Napätie pri vyšetrovaní stúpa, keď všetci v bare skončia v situácii, v ktorej sa rozhoduje medzi životom a smrťou – medzi šéfkuchárom „Smoke Monster“ a šéfom mafie.