Gajdy
Barney chce dokázať, že spolu s Robin tvoria dokonalý pár, a preto dá Marshallovi arogantnú partnerskú radu, ktorá vedie k tomu, že sa Marshall s Lily strašne pohádajú.
Barney chce dokázať, že spolu s Robin tvoria dokonalý pár, a preto dá Marshallovi arogantnú partnerskú radu, ktorá vedie k tomu, že sa Marshall s Lily strašne pohádajú. Ted musí celú noc počúvať, ako pár z horného poschodia hrá na gajdy.